هفته کتاب در کانون خراسان جنوبی با بیش از 150 برنامه کتاب محور

بیش از 150 برنامه با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در سطح مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون استان به منظور گرامی‌داشت هفته کتاب در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی،  هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی (24 الی یکم آذر 1395 )، مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون استان در حال برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی هستند که یک‌بار دیگر کودکان و نوجوانان را به خواندن دعوت می‌کند.
بر همین اساس مراسم تقدیر از اعضای کتاب‌خوان، اهدای کتاب به کودکان بیمار بستری در بیمارستان، برگزاری مراسم زنگ «بخوانیم و ببخشیم»،  دیدار اعضای کتاب‌خوان با مسئولان، برگزاری کارگاه ادبی خاطرات کتاب‌خوانی من، معرفی برترین اعضای کتاب‌خوان در قالب بنر در سطح شهرستان‌ها، ایستگاه کتاب‌سازی با استفاده از نقاشی‌های قدیمی از جمله برنامه‌هایی پیش بینی شده در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی است.
همچنین اعضای کانون از نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان شهرستان خود دعوت خواهند کرد تا میهمان مراکز کانون شوند و با  یکدیگر با موضوع  کتاب و کتابخوانی به گفت‌وگو خواهند نشست.  
بازدید از مراکز چاپ‌خانه‌های کتاب، اهدای کتاب به عابران پیاده، نقد و بررسی کتاب‌های پرخواننده و کم خواننده، برگزاری کارگاه آموزش قصه‌گویی ویژه مادران، تقدیر از کتاب‌خوانان برتر در صبح‌گاه مدارس از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در کانون خراسان جنوبی است.