اعلام برگزیدگان «مسابقه دانشجویی ایران» هفتمین جشنواره پویانمایی

برگزیدگان بخش «مسابقه دانشجویی ایران» هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که عصر روز گذشته پنجشنبه 19 اسفند، در محل سالن اصلی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، برگزیدگان بخش «مسابقه دانشجویی ایران» معرفی شدند.
براساس این گزارش، جوایز این بخش توسط «علیرضا گلپایگانی» و «محمدعلی صفورا» از اعضای هیات داوران اهدا شد.
بر این اساس تندیس طلایی به همراه 3 سکه تمام بهار آزادی برای بهترین فیلم نامه به فیلم نامه فیلم «سِرّ و پند» به کارگردانی «نجمه بهنام نیا» اهدا شد و تندیس طلایی در بخش مسابقه دانشجویی ایران به همراه 3 سکه تمام بهار آزدای به خاطر بهترین انیماتوری به «وحید عطایی» کارگردان فیلم «آخرین قاب عکس» تعلق گرفت.
در این بخش، هیات داوران تندیس طلایی به همراه 3 سکه تمام بهار آزادی را بخاطر بهترین کارگردانی به «حمیده جوادی» برای فیلم «نیم پرده» اهدا کرد.
اولین دیپلم افتخار بخش دانشجویی به همراه یک سکه تمام بهار آزادی به خاطر فضا سازی مناسب به «عاطفه یوسفی» برای ساخت فیلم «پهلوان اکبر» اهدا شد.
همچنین دیپلم افتخار به همراه یک سکه تمام بهار آزادی، به «روح ا.. سعادتمند» به خاطر کارگردانی فیلم «پشت بوم» تقدیم شد.
آخرین دیپلم افتخار بخش دانشجویی نیز به همراه یک سکه تمام بهار آزادی به خاطر متحرک سازی مناسب در فیلم «سوسک کوچک» به «حسین ملایمی» کارگردان فیلم تعلق گرفت.