استقبال کودکان سیستان و بلوچستان از جشنواره رضوی با 3 هزار اثر

کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری در استان سیستان و بلوچستان بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی کانون ارسال کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل کانون استان در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) در زاهدان که هم‌زمان با سال‌روز ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت: امسال بیش از 50 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه‌ی مرکزی در تهران رسیده است که نشان از گسترش این فرهنگ در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها دارد.
حسن معزی تاکید کرد: در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز بیش از 3هزار اثر در 27 مرکز فرهنگی‌هنری کانون خلق شده، که پس از داوری اولیه 850 اثر از مراکز به دبیرخانه‌ی استان رسید که در نهایت 75 اثر به دبیرخانه مرکزی تهران ارسال شد.
وی در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر خطاب به برگزیدگان این جشنواره یادآور شد امروز همه‌ی ما به پاس تلاش‌های ارزنده‌ی شما، در زمینه‌ی گسترش فرهنگ رضوی، گردهم‌ آمده‌ایم و این کوشش را ارج می‌نهیم.
در ادامه این مراسم عضو برگزیده‌ی کشوری در دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع)، در بخش داستان کوتاه، به خوانش اثر خود پرداخت.
در همین حال پخش نماهنگ، اجرای سرود اعضای دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ 5 کانون زاهدان و اهدای جایزه به برگزیدگان استانی جشنواره از دیگر برنامه‌های این آیین بود.