سفر نقاشی‌های اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون خراسان جنوبی به روستا‌ها

هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر بیش از 200 اثر برگزیده نقاشی اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون خراسان جنوبی به روستاها سفر کردند تا کودکان روستایی نظاره‌گر خلاقیت و هنرمندی دوستانشان در شهر باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، برپایی نمایشگاه نقاشی‌های اعضای برگزیده مراکز فرهنگی هنری ثابت در سطح روستا، فرصت را برای کودکان روستایی فراهم کرد تا نظاره‌گر آثار هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشند.
رضا پور افین مسؤول کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند گفت: این نمایشگاه با هدف تشویق کودکان و نوجوانان عضو کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند به خلق آثار با موضوع و تکنیک‌های جدید در روستاهای دستگرد، علی آباد، سورگ، بهدان، حاجی آباد برگزار شد.
مربی کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند خاطر نشان کرد: آثار نقاشی‌ با موضوعاتی مختلفی هم‌چون: «محیط زیست، سرزمین من، امام رضا (ع)، نماز، انقلاب و مردم» با استفاده از تکنیک‌ها ی ساده و با استفاده از گواش و آبرنگ خلق شده است.
وی اضافه کرد : تاکنون 500 نفر از کودکان روستایی از این نمایشگاه نقاشی دیدن کردند.
پورافین در ادامه به دیگر برنامه‌های کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب، برگزاری کارگاه ساخت قاب عکس، گل‌های کاغذی و معرفی کتاب‌های انقلابی در قالب نمایشگاه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در ایام ا... دهه فجر است.