کد خبر: 252806
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
جشن غنچه‌های انقلاب در کانون شماره 2 طبس

با فرا رسیدن دهه مبارک فجر اعضای کانون شماره 2 طبس روزهای شاد و پر نشاطی را پشت سر گذاشتند و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با فرا رسیدن یوم ا.. دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس کانون را آذین بستند و برنامه‌های شاد و متنوعی را اجرا کردند.
برگزاری جشن غنچه‌های انقلاب با حضور اعضای کودک و نوجوان همراه با برنامه‌هایی هم چون: شعر خوانی، قصه‌گویی و اجرای مسابقات شاد و مهیج، نمایش فیلم یاد شقایق‌ها ( مستند 10 شهید عضو کانون طبس) بود و لبخند را به لبان اعضای شرکت کننده هدیه کرد.
غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با امام شهدا، به پرواز در آوردن 37 بادکنک بر فراز بام کانون، جشن پیروزی انقلاب با حضور اعضای پسر، برگزاری کارگاه ادبی با موضوع انقلاب و کودکان، پرده خوانی وقایع انقلاب اسلامی، کاردستی با دور ریختنی ها در باغ گلشن، برگزاری کارگاه هنری کتیبه‌های سنگی و سفالی و دیدار با محمود جلالی معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس از دیگر برنامه‌های کانون شماره  2 طبس در گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.