کد خبر: 258360
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
بازدید 1653
جشن بازی‌های ایرانی

در دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی، جشن بازی‌های ایرانی بومی و محلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با شعار من هم بازی، تو هم بازی افتتاح شد و با استقبال بی‌نظیری از سوی کودکان و نوجوانان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران در این جشنواره بازی‌هایی مثل وسطی، طناب‌کشی، لِی‌لِی، گانینه، دوزبازی و ... جای خود را به بازی‌های دیجیتال دادند.
 این در حالی اتفاق افتاد که در همان ساعات اولیه شروع جشن، بازی ها مورد استقبال گروه های مختلف سنی خردسال ،کودک و نوجوان و حتی والدین قرار گرفت .

در اولین روز از این جشن بچه‌ها از حال و هوای نمایشگاه و بازی‌ها گفتند:

آرمیتا حق‌گو (7 ساله): من تب‌لت دارم. اما دوست دارم با اسباب‌بازی‌ها بازی کنم و این فضا رو خیلی دوست دارم چون بچه‌ها هستند و من می‌توانم با آنها بازی گروهی انجام دهم .
فاطمه ابوالحسنی (6ساله):با گوشی بابا بازی می‌کنم اما توپ‌بازی و بازی با بچه‌ها رو خیلی دوست دارم. اینجا به من خیلی خوش می‌گذره کاش همیشه تو خانه هم همچین بازی هایی باشه که ما بچه ها بازی کنیم.
پوریا دادرسی (6 ساله): من تب‌لت ندارم اما دوست دارم با تب‌لت بازی کنم، چون تب‌لت، بازی‌های مختلف دارد اما امروز دیدم که بازی های بدون وسیله هم زیاد هست و ما می توانیم در خانه یا مدرسه یا کانون این بازی ها را انجام دهیم .
جشن بازی ها از 18 تا 22 مردادماه در سالن تیمچه مرکز آفرینش‌های هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
کودکان و نوجوانان همراه والدین می توانند ازساعت 10 الی 20 از این جشن دیدن نمایند.