معرفی کتاب‌های کاربردی خانواده از سوی موسسه‌ی مادران امروز

مجموعه‌ای از کتاب‌های کاربردی کودک و خانواده از سوی موسسه‌ی فرهنگی مادران امروز هم‌زمان با نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک به بازدیدکنندگان معرفی شده‌است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملل کانون، زهرا محسنی مسئول غرفه‌ی مادران امروز با اعلام این خبر افزود: کتاب‌هایی که در این انتشارات منتشر می‌شوند دربردارنده‌ی موضوع‌هایی چون خانواده و ترویج صلح و مدارا، خانواده و ترویج بازی‌های مناسب، خانواده و ترویج توجه به محیط زیست، خانواده و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، خانواده و ترویج بهداشت و سلامتی و خانواده و ترویج هنر‌های زیبا است.
وی ادامه داد: این موسسه طی سال در هماهنگی با مدارس، کارگاه‌های آموزشی با موضوع مدیریت بر خود، چگونه به خشم خود غلبه کنیم، چگونگی برقراری ارتباط کلامی، همچنین برنامه‌هایی با موضوع انواع تفکرهای انتقادی و خلاقانه و کارگاه‌های مدیریت زمان برگزار می‌کند.
محسنی با اشاره به دیگر اقدام‌های این موسسه در نمایشگاه عنوان کرد: کتاب‌هایی چون دوره‌ی 10 جلدی «ارتباط بین دو نسل»، «سال اول دبستان چگونه آماده شویم»، «ورود به مهد کودک»، «رفتار خلاقانه با بچه‌ها»، «مسئولیت‌پذیر بار آوردن»، «رفتار با کودک و نوجوان» و «چگونه روی ذهن و جسم بچه‌ها کار کنیم» از جمله آثاری است که در نمایشگاه عرضه شده‌اند.
وی یادآور شد: این موسسه فرهنگی به صورت تخصصی بر روی موضوع خانواده کار می‌کند و به صورت زیربنایی مدیریت بر خود را آموزش می‌دهد، تقویت رابطه‌های درست بین افراد خانواده، توانمندسازی مادران، پرورش درست کودکان، زمینه‌سازی برای اصلاح رابطه‌های بین فردی، زمینه‌سازی برای اصلاح رابطه‌های بین فرد و اجتماع و یاری به رشد و تعالی اجتماعی نیز از دیگر اقدامات این موسسه به شمار می‌آید.
هفته‌ی ملی کودک امسال از 15 تا 21 مهرماه در سراسر کشور با همکاری وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی و انجمن‌های مردم‌نهاد و موسسات خصوصی با شعار «کودکان تشنه‌اند» درحال برگزاری است.