دیدار مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: کانون پرورش فکری برای پرورش نسلی نوخواه و متعهد به تفکر خلاق رزمندگان دفاع مقدس نیازمند است

به گزارش روابط عمومی کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان، در روز بزرگ‌داشت فرماندهان، با یکی از رزمندگان دفاع مقدس دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، معصومه هادی ضمن تبریک هفته‌ی دفاع مقدس گفت: پس از افتخار آفرینی بسیج در سال‌های دفاع مقدس، دوران سربلندی، سازندگی و عزت‌مداری بسیج در عرصه‌های دیگر کشور فرارسید که در این بخش نیز بسیجیان پیشرو هستند.

وی در ادامه افزود: شما رزمندگان در دوران دفاع مقدس در صف‌های مقدم نبرد با دشمنان حضور داشتید و امنیت و آرامش کشور به خاطر رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شماست و امروز نیز با درایت، حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب هستید.

مدیرکل کانون استان سپس خطاب به میزبان خود عنوان کرد: شما یک فرمانده بسیجی و فرهنگی بودید که بی‌نام و نشان و بی‌ادعا خدمت کردید و یقین بدانید این نوع حضور تا همیشه در ذهن مردم قدرشناس ما باقی خواهند ماند.

هادی با ذکر تلاش‌های علمی و اخلاقی این بسیجی دوران دفاع مقدس در دوران پس از جنگ گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پرورش نسلی نوخواه و متعهد به اسلام و انقلاب به تفکر خلاق رزمندگان دفاع مقدس نیازمند است.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان و از رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: دوران دفاع مقدس، دوران شکوفایی جوانان در بخش‌های گوناگون بود به طوری‌که پایان خوبی برای همه‌ی کارها رقم زدند و امروز نیز جوانان باید پیگیر باشند تا اندیشه و تفکر خود را به سرانجام برسانند.

موسی شهرکی در ادامه با اشاره به نقش فرهنگیان در دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس مدیون تلاش همه‌ی آموزگارانی است که علاوه بر دفاع در خط مقدم جبهه هیچگاه از فعالیت‌های فرهنگی غافل نشدند.

وی در پایان به ذکر خاطراتی از دوران حضور خود در جبهه پرداخت.

قابل ذکر است در تقویم رسمی کشور، هفتم مهرماه «روز بزرگ‌داشت فرماندهان شهید دفاع مقدس» نام‌گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =