تجلیل از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز کانون سمنان در اجلاسیه نماز

آیین اجلاسیه استانی نماز با معرفی و تجلیل برترین‌های اقامه‌ی نماز، برگزار و از مدیرکل و دبیر شورای اقامه‌ نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با تقدیم لوح، تجلیل شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین اجلاسیه استانی نماز با حضور سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، جمعی از روحانیون و مدیران کل دستگاه‌های اجرائی و اقشار مختلف مردم، پیش از ظهر شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی استان در حسینیه حضرت امام‌خمینی(ره)، برگزار و از فعالان توسعه‌ی فرهنگ نماز و دستگاه‌ها و نهادهای متولی ترویج این فریضه‌ی الهی و هم‌چنین خانواده شهدای مدافع امنیت استان تجلیل شد.

تجلیل از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز کانون سمنان در اجلاسیه نماز

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون سمنان اظهار داشت: در این اجلاس، عملکرد ۸۰ دستگاه اجرایی استان در حوزه‌ی نماز بر اساس برنامه‌ی نظام جامع ارزیابی سال ۱۴۰۰، مورد بررسی قرار گرفت که ارزشیابی و ارزیابی دستگاه‌ها در دو بخش محیط‌های اختصاص داده شده به فریضه‌ی نماز نظیر نمازخانه‌ها و بخش آموزش‌های عقیدتی متمرکز شد.

گفتنی است، در پایان این آیین، مدیر ستاد اقامه نماز استان با اهدای لوح سپاس به امضای نماینده ولی فقیه و استاندار از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان که مؤفق به برخورداری از فضیلت نماز و اخذ رتبه‌ی تقدیر ویژه شدند، تجلیل کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «به پاس خدمات مشتاقانه جنابعالی و اعضای محترم شورای اقامه نماز آن سازمان در امر ترویج و توسعه‌ی فرهنگ نماز و محقق‌نمودن اهداف و برنامه‌ی ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۰، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خویش را تقدیم می‌داریم. امید آنکه با نماز در پناه صاحب نماز، پایدار و عزت‌مدار و در دل مؤمنان، ماندگار باشید، از باری‌تعالی برای شما و علاقه‌مندان به اعتلای فرهنگ نماز، توفیقات روزافزون آرزو داریم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =