بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی(مرحله‌ی استانی) در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی(مرحله‌ی استانی) با حضور برگزیدگان مرحله‌ی حوزه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرحله‌ی استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان، ضمن اعلام این خبر گفت: فراخوان این جشنواره شامل بخش‌های ﺑﺨﺶ ﻣﺪرن و کلاسیک، ﺑﺨﺶ آیینی و سنتی، ﺑﺨﺶ زﺑﺎن اﺷﺎره، ﺑﺨﺶ ۹۰ ﺛﺎﻧﯿﻪ‌ای به مراکز فرهنگی‌هنری و دیگر نهادها ارسال شد.

محمدرضا سالاری در ادامه از ثبت‌نام ۵۳۰ قصه‌گو در سایت قصه‌گویی خبرداد و افزود: در مجموع تعداد ۳۳۲ اثر در بخش‌های فوق دریافت شد و پس از آن قصه‌گویان به ترتیب در مرحله‌های کتابخانه‌ای و حوزه‌ای در شمال، مرکز و جنوب استان به رقابت پرداختند.

دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی استانی در خصوص برگزاری مرحله‌ی نهایی این جشنواره گفت: در روزهای ۱۹ الی ۲۲ آبان‌ماه میزبان ۸۰ قصه‌گوی برگزیده(شامل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، بزرگسالان و اعضا) در سالن سینمای اداره‌کل هستیم که برگزیدگان به مرحله‌ی منطقه‌ای معرفی خواهند شد.

گفتنی است آیین اختتامیه‌ی این رویداد ۲۲ آبان‌ماه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =