برگزاری مسابقه پیامکی در جشنواره نمایش عروسکی منطقه 4 کشور

شرکت کنندگان در پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه 4 کشور، برترین آثار این رویداد را از نگاه خود در قالب مسابقه پیامکی انتخاب و معرفی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسوولان برگزاری جشنواره‌ منطقه‌ای نمایش عروسکی کانون در استان فارس با ترتیب‌دادن یک مسابقه پیامکی این فرصت را فراهم آوردند تا حاضران در سالن با دقت بیشتری به نمایش‌ها توجه کرده و بر اساس نگاه خود، بهترین‌ها را نیز انتخاب و معرفی کنند. این در حالی است که هیات انتخاب جشنواره برابر شیوه‌نامه اقدام به انتخاب و معرفی برترین‌های جشنواره پانزدهم منطقه 4 کشور خواهد کرد.
پیش از اجرای اولین نمایش در پانزدهمین جشنواره عروسکی منطقه 4 کشور، دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره ضمن معرفی مسابقه پیامکی از حاضران در سالن خواستند تا پس از تماشای هر نمایش، بر اساس کد مشخص شده ویژه آن نمایش، ‌امتیاز مورد نظر خود را به سامانه پیامکی جشنواره ارسال کنند.
لازم به توضیح است که در مراسم پایانی جشنواره، ضمن معرفی نمایش عروسکی برتر از نگاه حاضران در سالن، از شرکت کنندگانی که بیشترین نظر را به مسابقه پیامکی جشنواره ارسال کرده‌اند، قدردانی به عمل خواهد آمد.
طراحی این مسابقه، شرکت کنندگان را به تماشای دقیق تمامی نمایش‌ها ترغیب و تشویق می‌کند.
18 نمایش عروسکی در بخش اعضا و مربیان از هشت استان کشور در پانزدهمین جشنواره منطقه چهار کشور از تاریخ نهم تا یازدهم تیرماه در شیراز به روی صحنه می رود.
این یکی از 4 جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی کانون است که برگزیدگان آن به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.