جشنواره مطبوعات کودک و ظرفیت‌های فرهنگی استان مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزاری جشنواره مطبوعات کودک در مازندران را نشانه‌ای از شایستگی و ظرفیت‌های فرهنگی این استان عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا یونسی در آیین گشایش جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک ونوجوان در ساری با اشاره به این‌که برای نخستین بار این جشنواره از تهران خارج و در استان مازندران برگزار شده است، از دیگر سازمان‌های فرهنگی استان نیز خواست تا میزبان چنین جشنواره‌هایی باشند.
وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ هزینه نیست بلکه پس‌انداز محسوب می‌شود و به اعتقاد ما مازندران از ظرفیت‌های فرهنگی بالایی را در فعالیت‌های فرهنگی بالا دانست و ادامه داد: مسئولان فرهنگی استان چارچوبی را برای فعالیت‌های فرهنگی تعیین کرده اند که به زودی در معرض دید اندیشمندان قرار گرفته و با کمک صاحب نظران به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید.
یونسی به تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان نیز پرداخت و گفت: بن مایه انقلاب اسلامی و بسیاری از شعارهای آن بود و رنگ خدایی داشت و بسیاری از شعارهای انقلاب هم فرهنگ
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که بسیاری از انقلاب‎های جهانی از مسیر اصلی خود منحرف شدند، دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی را پرچم‌داری آزادی و فضیلت‌های اخلاقی در جهان و سازگاری آن با فطرت انسان‌ها عنوان کرد.
این مسوول به رشادت‌های مردم کشور در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم که طرفداران انقلاب اسلامی در برخی از کشورهای جهان زمام حکومت را در دست گرفتند.
وی همچنین رسانه‌ها را به هم‌افزایی دعوت کرد و گفت: رسانه‌ها با نقد سازنده برای تعالی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.