انتصاب جواد محقق به عنوان دبیر علمی جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان

مدیرعامل کانون پرورش فکری جواد محقق را به عنوان دبیر علمی یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در حکمی به سوابق درخشان، تعهد و تخصص جواد محقق در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرده و دبیری علمی جشنواره مطبوعات را به وی سپرده است.
مدیرعامل کانون در این حکم اظهار امیدواری کرده که با حضور وی در این سمت، این جشنواره مسیری را که از دیرباز آغاز کرده است مطمئن‌تر و ثمربخش‌تر ادامه دهد و به مهم‌ترین هدف خود که رشد کیفی و کمی مطبوعات کودک و نوجوان کشور است، نزدیک‌تر شود.
در این حکم، کمک به رشد استعدادهای جوان در تمام زمینه‌های مرتبط با مطبوعات کودک و نوجوان و اهمیت دادن به مباحث نظری به نحوی که تعاریف مربوط به نشریات کودک و نوجوان در جامعه ی اسلامی ملموس‌تر و روشن‌تر شود، تاکید شده است.
همچنین به‌کار گرفتن روش‌های علمی در داوری به‌گونه‌ای که بهترین آثار و تواناترین هنرمندان و نویسندگان این حوزه انتخاب شوند، از دیگر انتظارهای مدیرعامل کانون از دبیر علمی جشنواره مطبوعات است.
حاجیانزاده در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که وی در هماهنگی گردش کار با مهدی باقری معاون تولید کانون و قاسم عزیززاده گرجی مدیرکل کانون استان مازندران و دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان اهتمام داشته باشد.
یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان اردیبهشت ماه سال 1393 برگزار خواهد شد.