«خوش به‌حالِ من» سروده‌ی سالاروند منتشر شد

«خوش به‌حالِ من» عنوان کتابی از مجموعه‌ی شعر نوجوان امروز سروده‌ی فاطمه سالاروند از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی بازار نشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه شامل 19 قطعه شعری در قالب‌های مختلف است که با تصویرگری میثم موسوی برای گروه‌سنی نوجوانان منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، دیدم که با مایی، نقش عشق، دلتنگی، ترانه‌ی قناری، دعا، صلح، جشنواره‌ی پاییز، بهشت، خانه‌ی خدا، تقویم جدید و... عنوان برخی از سروده‌های کتاب «خوش به‌حالِ من» است.
کم‌کم به پایان می‌رسد اسفند/ کم‌کم می‌آید عید/ گل کرد خاک و مهربان‌تر گشت خورشید/ امّا نمی‌آید در این‌جا/ در شهر دود و آهن و بوق/ از شاخه‌های دور و نزدیک درختان/ گاهی صدای جیک جیکی/ این‌سال‌هاـ هرچندـ/ خوشحالم از زنگ و پیامک‌های‌تان/ در سال نو،/ من،/ ای‌کاش امّا/ یک‌بار دیگر می‌رسید از دوستانِ دور و نزدیک/ یا دستخطِ ساده‌ای/ یا کارت تبریکی! این قطعه‌ای با عنوان «کارتِ تبریک» است که در این مجموعه به چاپ رسیده است.
کتاب «خوش به‌حالِ من» با نظارت هنری کورش پارسانژاد در 48 صفحه رنگی با قطع رقعی و شمارگان 8هزار نسخه به قیمت 2هزار و پانصد تومان در فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در سراسر کشور به فروش می‌رسد.