کد خبر: 250240
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
«پرنده باران» سروده‌‌‌ی مهدیه نظری منتشر شد

«پرنده باران» سروده‌ی مهدیه نظری عنوان کتابی از مجموعه‌ی شعر نوجوان امروز است که به تازگی از سوی انتشارات کانون روانه‌ی بازار نشر شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب شامل 19 قطعه شعر است که میثم اربابون برای هر کدام از آن‌ها تصویرهایی متناسب خلق کرده است.
بر اساس این گزارش، بی‌خواب، خشم، تغییر، نامه، امیدواری، گهواره، مرداب، همراهی، رستم سوار جاروی برقی، قطع‌نامه، شیطنت، شوخی و با ابرهایم عنوان برخی از سروده‌های کتاب «مهدیه نظری» است.
دست از سرم بردار/ من با همه قهرم/ با این چراغ و آن قلمدانِ سفالی/ با این اتاق زشت/ با میز و قالی/ دست از سرم بردار/ ای عکسِ بدجنسی که می‌خندی به کارم/ من خوب کردم/ لج کرده‌ام با اهل خانه/ اما چرا/ چپ‌چپ نگاهم می‌کنند آیینه و شانه؟/ اما چرا/ حس می‌کنم من یک هیولای بزرگم؟/ اما چرا/ آیا من خوب کردم؟! سروده‌ای با عنوان شعر نیمایی است که برای گروه سنی نوجوان در این کتاب به چاپ رسیده است.
کتاب «پرنده باران» در 44 صفحه‌ و با شمارگان 8هزار نسخه به قیمت 2هزار و 500 تومان در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به فروش می‌رسد.