تازه‌ترین رمان فرهاد حسن‌زاده روانه‌ی بازار نشر شد

«زیبا صدایم کن» عنوان کتاب فرهاد حسن‌زاده از مجموعه‌ی رمان نوجوان امروز است که به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی بازار نشر شده است.

این داستان درباره‌ی دختری نیست که پدرش او را از بالای چرثقیل پایین انداخت. درباره‌ی صفحه‌ی حوادث روزنامه هم نیست که نوشته بودند پدری دخترش را وادار به فروش مواد مخدر کرد. بابای دختر این داستان هرگز با دخترش به سرقت از مغازه‌ی طلا فروشی دست نزده و از گاوصندوق فروشگاه خوشخواب رویا چیزی ندزدیده.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رمان «زیبا صدایم کن» قصه‌ی دختر 15 ساله‌ای به نام زیباست که در آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست زندگی می‌کند و پدرش به خاطر اختلات روانی در تیمارستان است و مادرش از او جدا شده و با فرد دیگری ازدواج کرده است.
در یک روز پاییزی پدرش زنگ می‌زد و از او می‌خواهد کمکش کند تا از تیمارستان فرار کند این اتفاق روی می‌دهد و پس از رسیدن به هم تصمیم می‌گیرند تا در خیابان‌های تهران با هم جشن تولد دونفره بگیرند. شما هم به این جشن تولد دعوتید.
این کتاب در 192 صفحه با قطع رقعی برای گروه سنی د و ه (دوره‌ی اول و دوم دبیرستان) با شمارگان 7هزار نسخه و قیمت 5هزار و پانصد تومان در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون به فروش می‌رسد.