نویسندگان و کودکان خلاق حوزه کودک ونوجوان حمایت می شوند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور با اشاره به گستردگی و تنوع نیازهای فرهنگی کودک و نوجوان تاکید کرد:‌ نویسندگان و کودکان خلاق حوزه کودک و نوجوان حمایت می شوند. <BR>

سید صادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور شناخت، نیاز و برنامه ریزی برای مخاطب را اولویت های مدیریتی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان عنوان کرد و به خبرنگار شبستان در تبریز گفت: در 40 فعالیت تعیین شده در کانون، شرکت کنندگان مجاز به انتخاب مسیر خود بوده و کشف استعداد و پرورش دادن آن مورد توجه قرار می گیرد.
رئیس هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور یادآور شد: امروز کشف استعداد و پرورش آن موضوعی مهم در اصول مدیریتی است که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آن مسلح هستند.
رضایی افزود: حمایت از نویسندگان خلاق در حوزه کودک و نوجوان، شعرا و تولید کنندگان آثار کودک و نوجوان مورد توجه این کانون قرار گرفته و جلسات متعددی در رابطه با تولید برنامه های کیفی با گروه های مختلف برگزار می شود.
وی ادامه داد: مطالعه کتب جدید در رابطه با کودک و نوجوان باید مورد توجه مدیران کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قرار گیرد تا بتوان در رابطه با فعالیت های کانون به موفقیت رسید.
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور شرایط حاکم بر مدیریت فرهنگی آذربایجان شرقی را مناسب دانست و عنوان کرد: مدیران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان باید از این شرایط مناسب بهره گیرند.