کانون و استانداری مازندران تفاهم‌نامه فرهنگی‌ امضا کردند

تفاهم‌نامه‌ گسترش همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و استانداری مازندران امضا شد.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای «سید صادق رضایی» مدیرعامل کانون و «سید علی‌اکبر طاهایی» استاندار مازندران رسیده است مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری کانون در شهرستان نور احداث خواهد شد.
اختصاص مبلغ 3 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشا در شرستان چالوس، اختصاص دو میلیارد ریال برای تهیه کتاب، نرم‌افزار، و سایر محصولات فرهنگی و اهدا به مراکز و موسسات فرهنگی، آموزشی و دینی و تولید فیلم کوتاه یا انیمیشن با محتوای (مازندران، سرزمین علویان) از مفاد این تفاهم‌نامه است.
در همین حال تامین نیمی از مبالغ تخصیص یافته توسط هریک از طرفین این تفاهم‌نامه از جمله تعهدات کانون و استانداری مازندران است.
در همین حال مدت این تفاهم‌نامه فرهنگی از اول تیر 1390 تا پایان سال مالی 1391 تعیین و همچنین کانون متعهد شده نسبت به صدور مجوز جذب برای استخدام 5 نفر از نیروهای مورد نیاز جهت به‌کارگیری در مجتمع فرهنگی، هنری نور اقدام کند.
همچنین مدیر کانون استان مازندران مکلف شده است تا مفاد این تفاهم‌نامه را پیگیری و هر 4 ماه یک‌بار گزارش تحقق موارد مطرح شده را به استاندار و مدیرعامل کانون به صورت مکتوب ارایه کند