کارگاه آموزشی "اقدام پژوهی" در کانون پرورش کرمانشاه برگزار شد

دوره سه روزه آموزشی کارگاه "اقدام پژوهی" با حضور 32 نفر از مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد. <BR>

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا موزونی مدیر کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان کرمانشاه در رابطه با ویژگی های برگزاری این دوره، گفت: پیشرفت های صورت گرفته در کشورعزیزمان نتایج پژوهش است و مطمئنا بسیاری از نتایج حاصله از پژوهش دانشمندان و بزرگان علمی به سمت جامعه هدف برمی گردد.
موزونی همچنین افزود: در کانون پرورش فکری، درخصوص کودک ونوجوان پژوهش ها بسیارناچیز بوده است، اما امیدواریم با اسلوب و روش هایی که مربیان مسئول در این دوره با آنها آشنا خواهند شد به عنوان مقدمه ای برای پژوهش های کانونی استفاده کنند.
مدیر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به مهم بودن پژوهش وجدی گرفتن آن از سوی مربیان، گفت: امروز بهترین زمانی است که مربیان به سمت کارهای پژوهشی وعلمی بروند و وقتی که تجربه مربیان با نتایج حاصله از فرآیند پژوهش ها با همدیگر ادغام شوند مطمئناً نتایج حاصله بهترین وسیله برای آموزش خواهد بود.
وی ادامه داد: مربیان با بکارگیری نتایج همین پژوهش ها در جذب و ترغیب اعضای کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری موفق تر خواهند بود.