نشریه الکترونیکی «پ 44» در ماه رمضان رنگ و بوی معنوی و قرآنی می‌گیرد

گروه کودک و نوجوان: سردبیر نشریه الکترونیکی «پ 44» متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشریح بخش‌های مختلف این نشریه عنوان کرد: از تمامی اشعار، داستان‌ها و مطالب قرآنی مربیان و کودکان و نوجوانان استقبال می‌کنیم تا به فضای این نشریه در ماه مبارک رمضان رنگ و بوی مذهبی و قرآنی دهیم.

محمدحسین دیزجی، سردبیر نشریه الکترونیکی «پ44» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، با بیان این‌که این نشریه الکترونیکی برای مدتی جنبه آزمایشی دارد، افزود: به این دلیل که در آغاز فعالیت این نشریه الکترونیکی هستیم تلاش داریم تا کم و کاستی‌های آن را جبران کرده و با افزایش نقاط قوت و کیفیت مطالب و بخش‌ها فعالیت رسمی این نشریه را اعلام کنیم.

وی در ادامه با بیان این‌که در این نشریه الکترونیکی تمامی فعالیت‌ها و توانمندی‌های مربیان، کارشناسان، کارکنان و حتی کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری در صورت تمایل معرفی می‌شود، عنوان کرد: مربیان، کارشناسان و اعضای کانون پرورش فکری در 800 مرکز کانون در استان‌ها می‌توانند با مراحعه به این نشریه الکترونیکی از اتفاقاتی که در سایر مراکز کانون رخ می‌دهد مطلع شده و توانمندی‌های خود را از نظر ادبی، فرهنگی، هنری و... به سایر مربیان و کارشناسان کشور معرفی کنند.

سردبیر نشریه الکترونیکی «پ 44» در این بخش از سخنان خود با بیان ‌اینکه در این نشریه فضا را برای ارائه اطلاعات مختلف قرآنی، دینی، فرهنگی، آموزشی، هنری و ... باز گذاشته‌‌ایم، گفت: هر یک از مربیان، کارشناسان و حتی کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری که مطالب قرآنی، دینی و یا قصه‌های قرآنی و.... داشته ‌باشند می‌توانند این مطالب را به ما ارائه کنند که در نشریه قرار دهیم تا عموم مردم نیز بتوانند از این قصه‌های قرآنی و مطالب قرآنی استفاده کنند.

وی با یادآوری نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: علاقه‌مندانی که آثار قرآنی، داستان یا اشعار قرآنی دارند، می‌توانند این آثار و مطالب را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند تا با قرار گرفتن در نشریه الکترونیکی کانون، این نشریه نه تنها در طول سال بلکه در ماه مبارک رمضان نیز فضای قرآنی و معنوی‌تری به خود بگیرد.

دیزجی در ادامه تأکید کرد که از تمامی طرح‌ها، مطالب، خاطرات، دلنوشته‌ها، تصاویر، نقاشی‌ها، داستان و اشعار قرآنی برای قرار دادن در نشریه الکترونیکی «پ 44» استقبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به بخش‌های مختلف این نشریه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: نخستین بخشی که در این نشریه قرار داده شده بخش جشنواره‌های رضوی است که در این بخش تمامی 8 جشنواره کودک و نوجوان رضوی که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود با ارائه فراخوان و اخبار جشنواره معرفی شده‌اند.

محمدحسین دیزجی ادامه داد: خبر، عکس، مقالات، مصاحبه، معرفی کتاب، معرفی وبلاگ، شعر، دلنوشته، قصه، خاطرات و... از دیگر بخش‌های این نشریه الکترونیکی به شمار می‌آیند.

وی در پایان افزود: در بخش شعر و قصه، قصه‌ها و شعرهای مختلف قرآنی، قصه‌های زندگی ائمه اطهار(ع) و سایر قصه‌ها و اشعاری که از سوی مربیان کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان عضو کانون ارسال شود را ارائه کره و تلاش می‌کنیم تا فضای معنوی مناسبی را برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.