استقبال مخاطبان از رادیو تئاتر «ننه گل و ماهدونه» در بازار تئاتر کودک و نوجوان

اجرای رادیو تئاتر «ننه گل و ماهدونه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید حمزه، یکشنبه (9 تیر) در بازار تئاتر کودک و نوجوان با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «ننه گل و ماهدونه» در بخش رادیو با حضور زهره مجابی، شهین نجف‌زاده، مینو جبارزاده، سیما خوش چشم، سینا نیکوکار، مهدی طهماسبی، نازنین مهیمنی، بهرام سروری‌نژاد، مهدی نمینی مقدم، نگین خواجه نصیر و امیر زنده‌دلان اجرا شد.
رادیو تئاتر با سروده زنده‌یاد «حمید حمزه» آغاز شد که دوره بالندگی خود را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گذرانده است و نمایش به روح این هنرمند تقدیم شد.
«ننه گل و ماهدونه» در فضای فانتزی قصه دختر بچه‌ای را روایت می‌کند که مادر بزرگ او در خانه سالمندان است. این دختر همراه پیرزن قصه «مهمان ناخوانده» به شهر آرزوها سفر می‌کند.
آهنگساز «ننه گل و ماهدونه» نیما حمزه بود که با اجرای گروه دادار اجرای موسیقی را به عهده داشتند. نرگس موسی پور، افکتور و علی حاجی نوروزی به عنوان صدابردار نمایش بودند. نویسنده «ننه گل و ماهدونه» که مورد استقبال تماشاگران و هنرمندان قرار گرفت، نگین خواجه نصیر است.
بازار «تئاتر کودک و نوجوان» با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.