120 برنامه برای کودکان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته کودک از 15 مهر به مدت یک هفته 120 عنوان برنامه به همین مناسبت در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرویز شاهوردی اظهار داشت: جشن‌های هفته ملی کودک از 15 مهر به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
وی از اجرای 120 عنوان برنامه در این استان خبر داد و گفت: کودکان سرمایه‌های آینده و وارثان ما هستند و ما باید بر رشد و اعتلای این گنجینه‌های ارزشمند با جدیت کوشا باشیم.
شاهوردی با اشاره به برگزاری 21 نمایشگاه کودک در سطح استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نمایشگاه شهرکرد با داشتن 20 غرفه در طول هفته ملی کودک، پذیرای کودکان و نوجوانان شهرکردی خواهد بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از عضویت 25 هزار کودک در مراکز کانون این استان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر 21 مرکز ثابت و 2 مرکز سیار در این استان فعال است.
وی ادامه داد: 300‌هزار جلد کتاب در قالب 40 عنوان رشته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در اختیار کودکان قرار داده شده است.