بازار پویانمایی همکاری کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان را افزایش می‌دهد

بازار پویانمایی یکی از نقاط قوت این دوره از جشنواره‌بین‌المللی پویانمایی در ایجاد تعامل و همکاری میان کارگردانان و تولیدکنندگان بود.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرتضی ملک‌محمودی نویسنده، کارگردان و آهنگ‌ساز در این باره گفت: حضور بخش نگاه نو نشان داد که کانون پایگاه خوبی برای نسل جوان است. آموزش فشرده برای جوانان بسیار موثر است و این تاثیر را می‌توان در آثار ارایه شده دید.
وی که در دانشگاه سوره تحصیلات خود را کامل کرده و در حال حاضر موسسه فرهنگی‌هنری چند منظوره را در استان گلستان مدیریت می‌کند، یادآور شد بازار پویانمایی یکی از نقاط قوت جشنواره در معرفی تولیدات و فعالیت‌های مشترک در این حوزه است و موجب شد افراد، توانایی‌ و ظرفیت‌های خود را در این زمینه بتوانند به دیگران معرفی کنند و به تبادل تجربه‌ بپردازند.
این مدیر موسسه فرهنگی و هنری در استان گلستان افزود: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتواند با کسب اجازه از صاحبان آثار، آن‌ها را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
آهنگ‌ساز سریال‌های «پدرام و پدربزرگ» که قرار است از شبکه استانی گلستان در ایام نوروز 94 پخش شود معتقد است آهنگ‌ساز باید در خدمت کارگردان باشد تا بتواند اثری قابل قبول تولید کند.
نهمین جشنواره پویانمایی تهران روز 21 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.