دختر نوجوان تهرانی و کسب پنجمین جایزه پیاپی از مسابقه نقاشی هند

ملیکا ربیعی دختر هنرمند تهرانی در پنجمین سال پیاپی جایزه ای دیگر را از مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان شانکار هند به کارنامه افتخارات خود افزود.<BR>

بر اساس این خبر، کارنامه موفقیت های این نوجوان 13 ساله ایرانی در مسابقه های داخلی و بین المللی نقاشی در سراسر جهان مملو از جوایزی است که او از دوران خردسالی خود تاکنون به دست آورده است.
اکنون مسابقه بین المللی شانکار هند 2010 در پنجمین سال پیاپی ملیکا را به عنوان یکی از برندگان این مسابقه اعلام کرده و نشان و دیپلم افتخار خود را به وی اهدا کرده است.
این دختر هنرمند در سال های 2006 تا 2008 سه نشان نقره و در سال های 2009 و 2010 نشان این مسابقه را به دست آورد.
نتایج این مسابقه به طور معمول با تاخیر به برگزیدگان اعلام می شود.
ملیکا ربیعی تنها در پنج سال گذشته موفق شده است بیش از 15 جایزه جهانی را از معتبرترین مسابقات بین المللی در ایران و سراسر جهان به دست آورد.
دریافت جایزه ویژه IQNet در بخش بین المللی نهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست ژاپن، دیپلم افتخار چهاردهمین مسابقه بین المللی نقاشی اینوهیکاری ژاپن، جایزه طلایی مسابقه تیان جین چین، نشان طلایی و دیپلم افتخار مسابقه همبستگی کشورهای اسلامی در عربستان، نشان طلایی و دیپلم افتخار مسابقه نقاشی کودکان در مصر و دریافت دیپلم های افتخار مسابقه نقاشی لیدیسه چک، بلاروس ، بنگلادش و خارکوف اوکراین و جوایزی دیگر از آمریکا و دیگر کشورهای جهان تنها بخشی از این موفقیت هاست.
موفقیت های ملیکا ربیعی در مسابقات نقاشی از زمانی که سه سال بیش تر نداشت آغاز شد و اکنون که او در کلاس دوم راهنمایی به تحصیل می پردازد این موفقیت ها هم چنان ادامه دارد.
گفتنی است وی تنها برگزیده ایرانی مسابقه شانکار هند در سال 2010 به شمار می رود.