مدیرعامل کانون: روابط عمومی، آمیزه ای از علم و هنر است

هم زمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل کانون پرورش فکری با صدور پیامی این روز را به همکاران خود در روابط عمومی کانون تبریک گفت.

در پیام سیدصادق رضایی تصریح شده است: در عصر حاضر اگر نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر به شمار می رود، به جرات می توان اذعان داشت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهم ترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده دیگر علوم قرن حاضر است.
وی افزوده است: در جهان حاضر، روابط عمومی به عنوان یک فرآیند و نه یک رویداد، نقش مهمی در مناسبات اجتماعی جامعه و سازمان ها ایفا می کند. روابط عمومی یک جریان همیشه پویا در عرصه جهانی، ملی و منطقه ای به حساب آمده و قادر است نگاه جامعه و مسوولان را به خود معطوف نماید.
رضایی خطاب به مجموعه روابط عمومی کانون آورده است: امروزه روابط عمومی آمیزه ای از علم، هنر و فن است. علم محسوب می شود زیرا مبتنی بر تئوری ها و نظریه های علمی است. هنر منظور شده، چراکه باید بتواند امکانات و شرایط محیطی بیرونی را تشخیص دهد و آن را با امکانات درون سازمانی پیوند دهد و اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید. بهره مندی از ابزارهای گوناگون برای نیل به اهداف نیز، روابط عمومی را فن تعریف می نماید.وی در پایان متن پیام خود از تلاش های فراوان همکاران خود و نیز همت و سخت کوشی ایشان در انجام وظایف روابط عمومی تقدیر و تشکر کرده است.در همین حال، در روزهای اخیر مسوولان و همکاران روابط عمومی مراکز استانی کانون به همراه مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل کانون، در مشهد گرد هم آمده اند.تقدیر از همکاران مراکز و رونمایی از نشریه الکترونیکی روابط عمومی کانون از جمله برنامه های این گردهم آیی است.