تخفیف کانون به خانواده‌ها در نمایشگاه کتاب تهران، فرهنگیان ویژه

تمامی فرهنگیان بازدید کننده از غرفه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارایه کارت شناسایی معتبر از تخفیف ویژه برای خریداری کتاب و محصولات کانون برخوردار هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جعفر عبدی مدیر بازرگانی کانون با اعلام این خبر گفت: کانون امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تمامی تولیدات و محصولات خود را با تخفیف 10 درصد به خانواده‌ها و بازدیدکنندگان در طول مدت برگزاری نمایشگاه ارایه می‌کند.
وی افزود: همچنین فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش نیز با ارایه کارت شناسایی معتبر می‌توانند کتاب‌ها و دیگر محصولات کانون را در محل نمایشگاه با تخفیف ویژه خریداری کنند.
کانون امسال برای سومین سال در محل نمایشگاه کتاب، از وجود مربیان مجرب خود برای هدایت و راهنمایی مشتریان به منظور دسترسی بهتر به تولیدات مورد نظر آنان، بهره گرفته است. عبدی در این ارتباط یادآور شد: ما با بازخورد مثبتی که از اجرای این طرح طی دو سال گذشته دریافت کردیم، امسال نیز از حضور مربیان باتجربه و مطلع نسبت به محتوای کتاب‌ها و دیگر تولیدات و محصولات استقبال کرده و سعی داریم تا بهترین خدمات را به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های محترم در انتخاب محصول مورد نظر آنان ارایه کنیم. این مربیان به عنوان مشاور در کنار بازدیدکنندگان از غرفه کانون در نمایشگاه حضور دارند و ضمن معرفی محصولات، انگیزه لازم را در مخاطبان برای دسترسی به کتاب یا سایر تولیدات مورد نظر آنان ایجاد می کنند.
وی همچنین تاکید کرد، خانواده‌هایی که تمایل داشته باشند از سیستم اشتراک تولیدات، محصولات و به ویژه کتاب برای فرزندان خود بهره بگیرند، در نمایشگاه از تخفیف و هدایت و راهنمایی مربیان برخوردار شده و ضمن آشنایی با مراکز فروش کانون در تهران و سایر شهرهای کشور، با مراکز و کتابخانه‌های کانون در نقاط مختلف شهر نیز برای ثبت نام کودکان و نوجوانان خود، بیشتر آشنا می‌شوند.
مدیر بازرگانی کانون، سیستم اشتراک محصولات و تولیدات کانون را یک فرایند کارشناسی شده توصیف کرد و افزود: در این فرآیند، با توجه به سن مخاطبان و با در نظر گرفتن سطح مطالعه آنان، کارشناسان ما برای کودکان و نوجوانان، تدابیری اتخاذ می‌کنند تا هر ماه، دو عنوان کتاب به نام آن کودک یا نوجوان از طریق پست برای وی ارسال شود. همچنین در برخی مناسبت‌ها همچون سال‌روز تولد آن کودک یا نوجوان، علاوه بر کتاب های همان ماه، کارت تبریکی نیز برای آن عزیزان فرستاده می‌شود.
عبدی در خصوص چگونگی ارایه خدمات بهتر به مخاطبان در نمایشگاه امسال نیز تاکید کرد، کانون علاوه بر حضور در سالن 24 کودک و نوجوان در بخش ناشران آموزشی، ناشران عمومی و سالن جنبی کودک و نوجوان نیز خدمات لازم را به خانواده‌ها ارایه می‌کند. همچنین تولیدات و کتاب‌های کانون زبان ایران در کنار سایر محصولات همچون کتاب‌های علمی، آموزشی، مذهبی، رمان، کاردستی و کتاب‌های بریل ویژه نابینایان نیز در نمایشگاه عرضه شده است.
وی در پایان از حضور کارشناس حوزه چاپ و انتشار کتاب در محل غرفه کانون در نمایشگاه امسال به منظور ارایه خدمات و مشاوره به کسانی که قصد انتشار آثار خود را دارند نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌ها یاد کرد و گفت: ما از حضور نویسندگان، تصویرگران و مترجمان آثار برای ارتباط با مخاطبان نیز در محل نمایشگاه استقبال می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم تعامل خوبی بین این عزیزان و کودکان و نوجوانان و خانواده‌های محترم در طول مدت برگراری نمایشگاه برقرار کنیم.