کتاب‌های کانون با مخاطب خود، به خوبی ارتباط گرفته است

رییس نمایشگاه کتاب بولونیا ایتالیا گفت: به نظر می‌رسد کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانسته‌ است در تمام این سال‌ها اعتماد مخاطب را جلب و با خواننده خود ارتباط برقرار کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، روبرتا کینی، استقبال مردم از غرفه کانون پرورش فکری در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دلیلی برای این ارزیابی خود دانست و افزود: من از سال‌ها پیش تاکنون، انتشارات کانون پرورش فکری را می‌شناسم. این مرکز تولیدات بسیار خوبی برای بچه‌ها دارد و به مخاطب خود احترام می‌گذارد.
رییس نمایشگاه کتاب بولونیا در پاسخ به این‌ سوال که تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری چگونه است، گفت: تصویرگران ایرانی در سطح جهانی مطرح‌اند و تصویرسازی‌های آنان از تنوع زیادی برخوردار است.
مهدی باقری، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این بازدید، روبرتا کینی را همراهی می‌کرد. او به فعالیت‌های کانون در زمینه تولید و انتشار کتاب الکترونیک و کتاب برای نابینایان و ناشنوایان اشاره کرد.
کتاب«سیاه کوچولو، سفید کوچولو» نوشته حمیده زاهد شکرآبی با طراحی و تصویرگری سمانه قاسمی کتابی بود که روبرتا کینی، رییس نمایشگاه بولونیا در بازدید از غرفه کانون پرورش فکری به آن علاقه مند شد و انتخاب کرد.