دامنه‌های سبلان میزبان نمایشگران عروسکی کانون

با حضور 21 گروه نمایش عروسکی از 7 استان کشور رقابت‌های یک منطقه دیگر از پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ناهید اللهویردی‌زاده مدیر کل کانون استان اردبیل با بیان این که 21 گروه نمایش عروسکی در دو بخش اعضا و مربیان کانون در این جشنواره حضور دارند تصریح کرد : این گروه‌های نمایشی از استان‌های اصفهان، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان، کرمان، گلستان، همدان و استان میزبان، طی روزهای 8 تا 10 تیر 1392 به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
 وی افزود‌: اردبیل با چهار گروه نمایشی، اصفهان با دو گروه، بوشهر با دو گروه، خراسان شمالی با یک گروه، سمنان با سه گروه، کرمان با سه گروه، گلستان با سه گروه و همدان هم با سه گروه نمایشی در جشنواره منطقه 3 کشور حضور دارند.
 مدیر کل کانون اردبیل در خصوص داوران این جشنواره گفت: داوری بخش اعضای جشنواره را علیرضا آقایی، زهرا آبسوران و پروانه کیانیان و داوری بخش مربیان کانون را حسن دادشکر، فهیمه میرزاحسینی و امیر مشهدی بر عهده دارند.
 گروه‌های شرکت کننده در جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی 8 لغایت 10 تیرماه در دو سالن تربیت کانون پرورش فکری و سالن عصمت آموزش و پرورش، صبح و بعد از ظهر به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
آیین افتتاح این جشنواره روز شنبه 8 تیر ماه با حضور گروه‌های نمایشی و میهمانان جشنواره در اردبیل برگزار می‌شود.
نخستین رقابت‌های منطقه‌ای این جشنواره روزهای 3 تا 6 تیر در بیرجند برگزار شد و پس از اردبیل نیز شیراز و یاسوج میزبان دو جشنواره منطقه‌ی دیگر خواهند بود.