مسوولیت خود در برابر کودکان را به‌یاد آوریم

فرماندار اردبیل گفت: برگزاری هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای یادآوری این حقیقت است که کارهای زیادی برای کودکان و آینده‌سازان این مملکت می‌توان انجام داد و درک درست و واقعی از کودکان، به‌خصوص آن‌هایی که با برخی مشکلات مواجه هستند به دست آورد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کاظم دبیر در پیامی به مناسبت برگزاری هفته ملی کودک در سراسر کشور افزود: باید به حقوق کودک که با آموزه‌های دینی و اعتقادی ما هم‌خوانی دارد احترام گذاشته، نسبت به تبلیغ آن اقدام کنیم و زمینه رشد و تعالی کودکان را فراهم سازیم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ما مسوولان و اولیا وظیفه داریم محیطی امن برای ارزشمندترین گنجینه‌های‌مان، یعنی کودکان، به وجود آوریم و الگوهای درستی در زندگی به آن‌ها عرضه کنیم تا راحتی و آسایش آن‌ها را فراهم آورد. امیدوارم روزی شاهد محیطی شایسته برای شکوفایی کودکان باشیم.
فرماندار اردبیل در پیام خود آورده است: همه ساله روز جهانی کودک یادآور وظیفه‌ای است که ما برای فراهم ساختن محیط و شرایط مناسب زندگی برای کودکان بر عهده داریم.
 
شهردار اردبیل هم پیام داد
کودکان باید در فضای شهری متناسب با روحیه خود رشد و تکامل یابند.
صدیف بدری شهردار اردبیل به مناسبت هفته ملی کودک ایران در پیامی خطاب به کودکان استان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به دیدگاه ما ایرانیان به کانون گرم خانواده و به ویژه کوچک‌ترین عضو خانواده، عضوی که اگر چه امروز کودک است و سرشار از نشاط و جنب و جوش، اما خود او زمانی تربیت نسل‌های آتی و جدید را بر دوش خواهد کشید، بنابراین وظیفه خطیر داریم تا او را همراه با اصول صحیح دینی و عرفی تربیت کنیم و چگونه زندگی کردن را به او بیاموزیم.
در بخش دیگری از پیام شهردار اردبیل آمده است: برای دست‌یابی به جامعه آرمانی باید کودکان‌مان را با توجه به رویکرد آینده و با حفظ ارزش‌های انسانی آموزش دهیم.
بدری در پیام خود تاکید کرده است‌: شهرداری اردبیل در همین راستا با به‌سازی و نوسازی امکانات رفاهی و تفریحی اماکن عمومی به‌خصوص نصب ست‌های ورزشی ایمن و لوازم بازی، محیطی جذاب و آرام برای کودکان مهیا کرده است. امیدوارم کودکان عزیز در این باره از خدمت‌گزاران خود راضی باشند و در حفظ و نگهداری سالم آن‌ها ما را کمک کنند.
شهردار اردبیل در بخش دیگر از پیام خود ضمن تبریک روز جهانی کودک از کودکان خواسته است با یادآوری بیرون گذاشتن زباله‌ها در ساعت 9 شب به پدر و مادر خود، کارکنان شهرداری اردبیل را یاری کنند.