نویسندگان و شاعران، میهمان کودکان و نوجوانان ایرانی می‌شوند

نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان هم‌زمان با بیست‌وسومین دوره‌ی هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با مخاطبان آثارشان رو در رو به گفت‌وگو می‌نشینند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برگزاری این نشست‌ها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، از جمله برنامه‌های مورد علاقه اعضای مراکز کانون است که طی هفته کتاب و با هدف آموزش نقد ادبی به کودکان و نوجوانان و روبرو شدن آنان با شاعر یا نویسنده مورد علاقه‌شان برگزار می‌شود.
بر این اساس، در روز ۲۳ آبان ۱۳۹۴، بابک نیک‌طلب در کانون شهرکرد، روز ۲۴ آبان علی خانجانی در سیستان و بلوچستان و روز دوشنبه ۲۵ آبان افسانه شعبان‌نژاد در مرکز سولقان کانون تهران با مخاطبان آثارشان ملاقات می‌کنند.
هم‌چنین، در روز ۲۶ آبان جمشید خانیان میهمان کانون اهواز، مصطفی رحماندوست روز ۲۷ آبان میهمان کانون بیرجند و عباس تربن در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان میهمان کانون گلستان خواهند شد.
بر همین اساس در روز ۲۸ آبان محسن هجری به سمنان و مریم اسلامی به کانون قزوین می‌روند.
در روز ۳۰ آبان نیز شهرام شفیعی در مرکز ۱۵ کانون تهران و در روز ۹ آذر اسدالله شعبانی در کانون اردبیل و افسانه شعبان‌نژاد در کانون بوشهر حضور خواهند داشت.
این برنامه‌ها در قالب طرح دوپنجره در تمامی طول سال در مراکز کانون سراسر کشور برگزار می‌شود اما در هفته کتاب حضور این نویسندگان و شاعران در بین بچه‌ها پررنگ‌تر است.