«گفت‌وگوی اندیشه برانگیز» اعضا و مربیان کانون سیستان و بلوچستان

«گفت‌وگوی اندیشه برانگیز» عنوان ویژه برنامه‌ی بحث کتاب است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی بیست‌وسومین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی برگزار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، برپایی کارگاه‌های نمایش خلاق و کلاژ (تکه چسبانی) با عنوان «کلاژ معنا»، اهدای کتاب به مدارس، طرح امانت کتاب سیار و مراجعه‌ی مربیان به مدارس برای انجام فعالیت‌های کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های این هفته در مراکز کانون استان سیستان و بلوچستان است.
هم‌چنین جشن بزرگ‌کتاب‌خوانی، برگزاری مسابقه‌ی تصویرگری داستان‌های بومی و سنتی، برپایی نمایشگاه‌های آثار تصویرگری مربیان و اعضا، معرفی و فروش کتاب از دیگر برنامه‌های کانون استان سیستان و بلوچستان در هفته‌ کتاب خواهد بود.
هم‌چنین در این هفته طی آیینی از چهارصد و شانزده نفر کتاب‌خوان برتر، برگزیدگان مسابقه‌ی تصویرگری، طرح‌های ادبی و طراحان استفاده‌ی خلاقانه از کتاب‌های اوراقی و  نویسندگان کتاب کودک و نوجوان تقدیر می‌شود.
بیست و سومین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی از 24 تا 30 آبان در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سیستان و بلوچستان به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.