کد خبر: 249100
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کتاب‌ها در کانون قزوین تئاتر می‌شود

اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در این استان پیش‌بینی کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اجرای نمایش در قالب «کتاب تئاتر» در خانه تئاتر قزوین، رونمایی از تازه‌های کتاب شامل کتاب‎های تازه ثبت شده در مراکز کانون استان و تقدیر از کتاب‌خوانان برتر از برنامه‌های این هفته در مراکز کانون استان قزوین است.
هم‌چنین اجرای زنگ مطالعه در مدارس با همکاری مراکز کانون، اهدای کتاب به کتاب‌خانه بیمارستان کودکان، مدرسه‌ها و مساجد، برپایی نشست‌های مختلف ادبی و دوپنجره با حضورنویسندگان و تصویرگران کتاب‌های کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های کانون استان قزوین در این هفته‌خواهد بود.
در همین حال ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون طی هفته کتاب و اجرای سایر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کتاب وکتاب‌خوانی از قبیل برپایی کارگاه‌های خوشنویسی، نقاشی گروهی، تصویرسازی کتاب کودک و.... نیز از جمله برنامه‌هایی است که از 24 تا 30 آبان هم‌زمان با بیست و سومین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان قزوین به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و انس بیشتر بچه‌ها با کتاب برگزار می‌شود.