جشنواره‌ي نمايش‌نامه‌خواني رضوي آغاز به‌کار کرد

«نخستين جشنواره‌ي نمايش‌نامه‌خواني رضوي» در قالب برنامه‌هاي نهمين جشنواره‌ي بين‌المللي امام رضا(ع) توسط کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خراسان رضوي برگزار مي‌شود.

ايبنا نوجوان: دبير نخستين جشنواره‌ي نمايش‌نامه‌خواني رضوي با اعلام خبر آغاز به‌کار اين جشنواره افزود: «اين جشنواره براي نخستين‌بار در کشور و در دو سطح مربيان و اعضاي کودک و نوجوان مراکز فرهنگي هنري کانون سراسر کشور و گروه‌هاي آزاد نمايشي و هنرمندان کودک و نوجوان در قالب مسابقه برگزار مي‌شود.
«راضيه باباخاني» درباره‌ي شيوه‌ي برپايي اين جشنواره توضيح داد: «جشنواره در دو مرحله‌ي مقدماتي (غيرحضوري) با ارسال متون نمايشي و نوار تصويري اجراي برنامه‌ي نمايش‌نامه‌خواني (در تابستان90) و مرحله نهايي (حضوري) در دهه‌ي کرامت (مهرماه90) اجرا مي‌شود.»
موضوع نمايش‌نامه‌ها «فرهنگ، اخلاق و سيره رضوي» و شامل زندگي امام رضا(ع)، اصحاب و ياران آن حضرت، احاديث و روايات، معجزات و کرامات، زيارت، حرم و ... (با موضوعات رضوي) خواهد بود و به برگزيدگان نهايي در دو بخش گروهي و فردي جوايزي تعلق خواهد گرفت.
مدير کانون خراسان رضوي در پايان اضافه کرد: «علاقه‌مندان به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند با مراجعه به پورتال کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خراسان رضوي (سايت تماشا) به نشاني www. kpf-khr.ir و يا ارسال درخواست خود به پست الکترونيک n.razavi@kpf-khr.ir ضمن کسب اطلاعات بيش‌تر، در اين رويداد فرهنگي و هنري شرکت کنند.»

منبع خبر: روابط عمومي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوي