عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در گیلان با تخفیف ویژه

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان با تخفیف ویژه به مراجعان عرضه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در روزهای دهه فجر در شهر رشت به‌منظور فراهم آوردن بستر‌های مناسب برای ظهور و بروز استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان، این محصولات را با تخفیف ویژه ارایه می‌کند.
بر همین اساس، کتاب و مواد خواندنی نمایشگاه و فروشگاه کانون پرورش فکری با 35 درصد تخفیف و سرگرمی‌های سازنده و لوح‌های فشرده کانون، با تخفیف 30 درصد به مراجعان عرضه می‌شود.
هم‌چنین، کارکنان آشنا به مسایل فرهنگی این مرکز افزون بر عرضه‌ی تولیدات، به ارایه‌ی راهنمایی‌های مناسب در ارتباط با فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری خواهند پرداخت. 
نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان که در رشت، خیابان حافظ (روبروی پارک قدس) و در طبقه‌ی همکف اداره کل ارشاد اسلامی استان قرار‌ دارد، صبح‌ها از ساعت 30/8تا 30/13 و عصر‌ها از ساعت 16 تا 20 پذیرای مراجعان خواهد بود.