نمایش پرچم ایران از آغاز تا امروز در یک نمایشگاه

مرکز فرهنگی‌هنری سردشت کانون آذربایجان‌غربی، تاریخچه پرچم ایران را از آغاز تا امروز در قالب نمایشگاهی به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون سردشت، هم‌زمان با روزهای دهه مبارک فجر و به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخچه‌ پرچم و مفهوم آن، اقدام به ساخت پرچم ایران از آغاز تا امروز در قالب فعالیت کاردستی و برگزاری نمایشگاه کرده است.
رعنا خضرنیا مسوول مرکز فرهنگی‌هنری سردشت با اشاره به این‌که اعضا در کنار فعالیت کاردستی با تاریخ کشور خود آشنا می‌شوند گفت: هریک از فعالیت‌های کانون قالب و فرصتی ‌است برای آموزش‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، دینی، علمی، هنری و ادبی و اعضا به واسطه یک فعالیت، کتاب‌های مختلفی راجع به موضوعی که در کارگاه کار می‌شود، مطالعه می‌کنند.
خضرنیا در ادامه افزود: پرچم‌هایی که توسط اعضا ساخته شده است پس از نمایشگاه در مدارس به نمایش در آمده و دانش‌آموزان با تاریخچه پرچم کشور خود آشنا می‌شوند.
ساخت این پرچم‌ها از 5 بهمن آغاز شده و نمایشگاه آثار از 12 تا 22 بهمن در مرکز فرهنگی‌هنری سردشت کانون آذربایجان‌غربی، دایر است.