اجرای برنامه تلویزیونی «نقل و نبات» در مرکز آفرینش‌های کانون

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت شبکه آموزش سیما، برنامه تلویزیونی زنده «نقل و نبات» را در روزهای دهه فجر، روی آنتن می‌برد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه تلویزیونی زنده «نقل و نبات» با هدف معرفی فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی‌هنری کانون، در سی‌ و هفتمین بهار انقلاب، پخش می‌شود. 
هم‌چنین در این برنامه، مربیان کانون استان تهران برای قصه‌گویی و معرفی کتاب در برنامه حاضر می‌شوند.
بر اساس این گزارش، قصه‌ها با موضوع‌های مختلفی هم‌چون دوستی، همکاری و اتحاد بازگو می‌شود و در بخش «معرفی کتاب» آثاری مرتبط با انقلاب اسلامی منتشرشده از سوی کانون مانند «دانستنی‌های انقلاب اسلامی» نوشته مرجان فولادوند و «تبر» اثر شکوفه تقی و... برای شرکت‌کنندگان معرفی خواهد شد.
برنامه «نقل و نبات» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری و اجرای مهرداد نظام‌آبادی (دایی مهرداد) با محتوای آموزشی و با آیتم‌های اجرای نمایش بین مجری و شخصیت‌های نمایشی، دعوت از مهمانان و هنرمندان کودک، مسابقه، بازی‌های کودکانه، گفت‎وگو با بچه‌ها درباره موضوع انقلاب و... روی آنتن می‌رود.
این برنامه زنده تلویزیونی در روزهای دهه فجر از 12 تا 23 بهمن 1394، صبح‌ها از ساعت 11 تا 12، از محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران پخش می‌شود.