بچه‌های ایلامی مداد رنگی‌ها را به جشن فجر دعوت می‌کنند

کانون ایلام و آموزش و پرورش در یک برنامه مشترک، هم‌زمان با راهپیمایی 22 بهمن ایستگاه نقاشی «روز خوب پیروزی» را برگزار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «روز خوب پیروزی» یکی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، که بچه‌ها با راهنمایی مربیان هنری، تصور خود را از روز 22 بهمن سال 57 بر روی پارچه‌های مخصوص نقاشی به تصویر می‌کشند.
بر اساس این گزارش، این تصور که بر اساس مطالعه در کتاب‌های مربوط به انقلاب اسلامی و روایت‌های تصویری و قصه‌گویی روزهای انقلاب اسلامی در ذهن بچه‌ها به وجود آمده هر ساله هم‌زمان با روز 22 بهمن ماه، باعث خلق آثاری زیبا با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی و نتایج ثمربخش آن خواهد شد.
کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در ایلام و شهرستان‌های تابعه با مسوولیت مدیرکل کانون و دبیری روابط عمومی به برنامه‌ریزی و برگزاری ویژه‌برنامه‌های این دهه می‌پردازد و سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیما، بخش کودک کمیته امداد امام خمینی(ره)، بخش کودک سازمان بهزیستی و... در آن عضویت دارند.
22 مرکز فرهنگی‌هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و پستی به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارایه می‌دهند.