تقدیر ویژه‌ی کانون از طرح اهدای اسباب‌بازی به بیمارستان‌های کودک

گروه سلامت و هنر، برگزارکننده‌ی طرح «اهدای اسباب‌بازی برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌های کودک» از سوی دبیر جشنواره‌ی اسباب‌بازی مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، این گروه در هر دو دوره‌ی جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی حضور داشته، از همین روی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم اختتامیه، ضمن تقدیر از گروه برگزارکننده‌ی این طرح، هدیه‌ای به ارزش 15 میلیون ریال برای خرید اسباب‌بازی به منظور تجهیز اتاق‌های بازی بیمارستان‌های کودک در نظر گرفت.
بهاره جهاندوست، از اعضای گروه سلامت و هنر و مسوول این طرح که برای دریافت جایزه به روی سن آمد، از کانون به عنوان مجموعه‌ای که کودکی‌اش را در آن گذرانده و بزرگ شده است یاد کرد و از مسوولان کانون برای حمایت بی‌چشمداشت‌شان و همچنین اعضای این گروه که شامل 60 نفر می‌شوند، تشکر کرد.
امسال طرح اهدای اسباب‌بازی از سوی مردم با استقبال چشم‌گیری مواجه بود، به‌طوری که در روزهای آغازین جشنواره، چندین نوبت هدایای رسیده، از محل غرفه تخلیه و به انبار ارسال شد.
دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی کشور، با اهدای جوایز در سه بخش و پنج گروه موضوعی، عصر 22 مرداد 1395 به کار خود پایان داد، درحالی‌که به گفته‌ی مدیرعامل کانون، دبیرخانه‌ی دایمی این جشنواره آغاز به کار کرده است.