حق بازی‌کردن کودکان کار را جدی بگیریم

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون، در دومین روز جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی از بخش نمایشگاهی این رویداد فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این بازیگر سینما و تلویزیون که میهمان غرفه‌ی بانک اقتصاد نوین حامی جشنواره بود، در سخنانی بر لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر، به‌ویژه کودکان کار، بدسرپرست و بی‌سرپرست در زمینه‌های مختلف از جمله سرگرمی و بازی اشاره کرد.
گودرزی با اشاره به حق بازی کودکان گفت: کار سهم کودک نیست، بل‌که هر کودکی باید بتواند در فضای مناسب و با ابزار مناسب بازی کند.
این بازیگر که از آخرین دستاوردهای تولید داخلی صنعت اسباب‌بازی دیدن می‌کرد، در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت توزیع مناسب سرگرمی و بازی بین تمام کودکان تاکید کرد.
وی در ادامه از مدیران بانک اقتصاد نوین خواست که با آموزش مفاهیم پایه‌ی اقتصادی به کودکان آن‌ها را برای زندگی آینده آماده کنند.
بانک اقتصاد نوین در دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی به عنوان حامی، غرفه‌ای برپا کرده و خدمات مالی و بیمه‌ای به‌ویژه در زمینه‌ها‌ی مرتبط با کودکان و خانواده ارایه می‌دهد.
این جشنواره از 18 تا 22 مرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون با حضور بیش از 60 غرفه به همراه بخش‌های علمی و کارگاه و سمینار، دایر است.