پنجاه و هفتمین مرکز کانون در استان خوزستان افتتاح می‌شود

پنجاه و هفتمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان هم‌زمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر رفیع افتتاح می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون خوزستان با اعلام این خبر گفت: مرکز کانون پرورش فکری شهر رفیع در 25 کیلومتری شهرستان هویزه 20 بهمن‌ماه امسال افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که برای ساخت این مرکز 2 میلیارد ریال از بودجه استانی هزینه شده است افزود: این مرکز یک هزار و 500 مترمربع مساحت دارد و در زیربنای 250 مترمربعی آن فضاهایی چون سالن مطالعه و کلاس‌های آموزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف ویژه‌ی کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.
شنبدی یادآور شد: مراسم افتتاح کانون شهر رفیع، ساعت 11 صبح 20 بهمن‌ماه با حضور مسوولان استانی، محلی و کانون هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهر برگزار خواهد شد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با افتتاح این مرکز تعداد مراکزش را به عدد 57 خواهد رساند، مراکزی که با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارایه 40 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.