کانون نهادی پویا و پرطراوت است

مشاور امور فرهنگی استاندار یزد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یک سازمان، زنده، پویا، با انسان‌هایی پرطراوت و هنرمند دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غلام‌رضا محمدی در آیین تجلیل از برگزیدگان بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره‌ی امام رضا(ع) در کانون یزد با بیان این مطلب گفت: هنر زیباست و اگر این زیبایی با عطر معنوی شمس‌الشموس پیوند بخورد زیباتر می‌شود.
وی کسب 14 مقام برگزیده‌ی کشوری توسط کودکان و نوجوانان یزدی از میان 60 اثر ارسالی به دبیرخانه‌ی این جشنواره‌ را باعث مباهات استان یزد دانست.
محمدی در ادامه با توجه به تجلیل کانون از محمود رهبران استاد برجسته‌ی خوشنویسی جهان اسلام به‌عنوان خادم هنری امام رضا (ع) اظهار داشت: این هنرمند برجسته از چهره‌های ماندگار استان یزد و کشور در هنر خوشنویسی است.
بر اساس این گزارش در این آیین که روز 29 مرداد هم زمان با پنجمین روز از دهه‌ی کرامت با حضور مسوولان، اعضا و مربیان در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون یزد برگزار شد از 80 عضو و مربی برگزیده‌ی ملی و استانی سیزدهمین جشنواره رضوی با اهدای بسته‌ی فرهنگی، لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تجلیل شد.