خادمان بین‌المللی امام رضا(ع) تماشاگر آثار هنری کودکان ایرانی

برگزیده‌ای از آثار کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره‌های امام رضا(ع) در معرض دید خادمان بین‌المللی رضوی قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اولین مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در آسیا و اقیانوسیه به همت بنیاد فرهنگی بین‌المللی امام رضا(ع) صبح روز شنبه 31 مرداد 1394 در مجتمع امام خمینی(ره) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.
درحاشیه‌ی این اجلاس و در حسینیه الزهراء این مجتمع قرار است نزدیک به 90 اثر برگزیده جشنواره رضوی در سال‌های گذشته مانند کتاب‌سازی و نشریه‌نگاری و نقاشی و ... - که کودکان و نوجوانان ایرانی آن را خلق کرده‌اند - در غرفه‌ی ویژه‌ای به نمایش گذاشته شود.
این نمایشگاه صبح روز 31 مرداد به صورت اختصاصی برای شرکت‌‌کنندگان خارجی و داخلی اولین مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در آسیا و اقیانوسیه از سوی کانون و دیگر نهادها و سازمان‌های فرهنگی کشور برپا می‌شود.
کانون طی چند سال گذشته مسوولیت کارگروه کودک ونوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را بر عهده داشته است و امسال نیز در چهارچوب سیزدهمین دوره این جشنواره هشت محور مختلف را به مسابقه گذاشته است.
«نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، «نشریه‌نگاری (کاغذی)»، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) هشت محور برنامه‌های این کارگروه است.

 اسامی برگزیدگان بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره رضوی