آغاز به کار نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک از امروز

در روزهای برگزاری هفته‌ ملی کودک هشت نشست تخصصی با هدف ارتقای دانش و روزآمد ساختن اطلاعات فعالان حوزه‌ی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط ‌عمومی و امور‌ بین‌الملل‌کانون، نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک از یازدهم تا نوزدهم مهر با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.
بر این اساس بعد از ظهر روز یازدهم مهر دکتر محمد احیایی، شیوا احیایی و مهندس محمد درویش با موضوع «پیوند کودک امروز با طبیعت و محیط زیست» در جمع علاقه‌مندان حضور خواهند داشت.
به گفته‌ی اداره کل آموزش و پژوهش کانون این نشست در سالن کنفرانس شماره یک حجاب برگزار خواهد شد و مربیان کانون پرورش کودکان و نوجوانان نیز در صورت حضور در این نشست‌ها می‌توانند گواهینامه‌ی آموزشی دریافت کنند.
این نشست‌ها که حضور دیگر فعالان حوزه‌ی کودک نیز در آن آزاد است؛ دوشنبه دوازدهم مهر با موضوع «هنر تعزیه در توسعه پرورش فکری کودکان» ادامه خواهد یافت. سخنرانان این نشست دکتر محمدحسین ناصربخت و دکتر داوود فتحعلی‌بیگی خواهند بود.
گفتنی است که هر دو نشست از ساعت 13:30 تا 15:30 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88971359 تماس بگیرند.
برنامه‌های هفته ملی کودک از روز پنج‌شنبه 15 مهر در شهرهای مختلف ایران آغاز و تا 21 مهر ادامه خواهد داشت.