چنان کنیم که هر روز، روز جهانی کودک باشد

سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم جشن روز جهانی کودک گفت: بزرگ‌ترها و متولیان کودکان باید به گونه‌ای عمل کنند که هر روز سال، روز جهانی کودک باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضایی ضمن خوش‌آمدگویی به کودکان و تبریک این روز به آن‌ها و خیرمقدم به همه متولیان کودک و نوجوان افزود: خداوند به ما به عنوان متولیان امور کودکان توفیق داده تا بتوانیم بین بیش از 20 نهاد و سازمانی که برای کودکان فعالیت می‌کنند هماهنگی ایجاد کنیم تا به صورتی واحد برای بچه‌ها کار انجام دهند و به تولید آثار هنری و فرهنگی برای کودکان بپردازند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین تصریح کرد: هفته ملی کودک بهانه‌ای شد تا در یک هفته در سراسر ایران اسلامی ما برای کودکان کار کنیم و بیشتر به مسایل آن‌ها توجه کنیم.
رضایی با اشاره به این‌که کانون خانه کودکان و نوجوانان است افزود: وجود شما بچه‌ها برای ما آن‌قدر ارزشمند و گران‌بهاست و شما چنان قدرتمند بودید که همه بزرگ‌ترها را برای برگزاری هفته ملی کودک زیر یک سقف گردهم آوردید در حالی که قبلاً کمتر بزرگ‌ترها برای کودکان گردهم می‌آمدند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خطاب به کودکانی که با لباس‌های محلی و لباس‌های یک‌پارچه مدارس خود در سالن برپایی جشن روزجهانی کودک واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون حضور داشتند، گفت: امروز، روز جهانی شماست و من دوست دارم کمتر سخن بگویم تا شما بیشتر حضور داشته باشید و سخن بگویید و فقط دعا می‌کنم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم برای شما هر روز سال را روز جهانی کودک کرده و شادتان کنیم.