برگزاری جشن روز جهانی کودک با حضور استاندار اصفهان

جشن باشکوه روز جهانی کودک با استقبال پرشور کودکان در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشن با شکوه روز جهانی کودک با حضور دکتر  رسول زرگر پور استاندار اصفهان، مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان و مدیر کل ارشاد اسلامی استان در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.
مدیر کل کانون استان در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوش آمدگویی به استاندار جدید اصفهان و خیر مقدم جهت حضور در جمع صمیمی کانون پرورش فکری  با اشاره بر اهمیت فعالیت برای کودکان خاطر نشان کرد: کانون افتخار دارد که 40 نوع فعالیت فرهنگی،هنری و ادبی را به صورت تخصصی و توسط مربیان باتجربه خود برای کودکان و نوجوانان اجرا می کند.
عسگری فر برگزاری با کیفیت جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی به میزبانی اداره کل کانون استان در شهریور ماه را نشانه اهمیت فعالیت های دینی و مذهبی در کانون دانست.
وی هم چنین با اشاره به توجه هرچه بیشتر به مقوله کودکان و نوجوانان در جامعه افزود:کانون استان اصفهان با داشتن بیش از 60 مرکز فرهنگی هنری در سطح استان همواره به دنبال افزایش سطح کیفی و کمی برنامه‌های این گروه سنی بوده است.
دبیر ستاد هفته ملی کودک اصفهان از خانواده‌ها دعوت کرد که از نمایشگاه هفته ملی کودک که تا 21 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در پل فلزی بوستان کودک در حال برگزاری است بازدید کنند.
در جشن روز جهانی کودک برنامه‌های متنوع و شادی از جمله اجرای سرود، مسابقه، دکلمه خوانی، نمایش خلاق و... توسط اعضای مراکز اصفهان برگزار شد و در پایان نیز از اعضای برگزیده جشنواره‌های رضوی و منتخبان فراخوان‌های بین‌المللی نقاشی تقدیر به عمل آمد.