نمایش خلاق، بازی کودکان در حضور خانواده‌ها

کودکان و نوجوانان در کارگاه هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در حضور خانواده‌ها به بازی نمایش خلاق می‌پردازند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون، سیدامین حسینی مربی کانون گفت: نمایش خلاق فعالیتی است که متشکل از چند فعالیت بوده و مهارت‌های نوشتاری، هنری و نمایشی اعضا را نیز در دل خود دارد.
وی افزود: در ابتدای این فعالیت، کودکان را تشویق به فعالیت بدنی و نرمش می‌کنیم تا با دوستان خود در قالب بازی ارتباط برقرار کنند.
حسینی با بیان این که نمایش خلاق در عین سادگی و به کارگیری امکانات حداقلی، به دنبال تاثیرگذاری عمیق در کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: در بازی نمایش خلاق، خلاقیت، تمرکز، اعتماد به نفس و حس همکاری با یک‌دیگر در این فعالیت ایجاد می‌شود.
مربی کانون گفت: به وسیله نمایش خلاق مهارت زندگی به صورت غیر مستقیم در کودکان ایجاد شده و بچه‌ها به خودشناسی می‌رسند.
وی افزود: کارگاه نمایش خلاق در بالا بردن اعتماد به نفس و پویایی بچه‌ها بسیار مفید است و باعث شده تا کودکان، مهارت در جمع صحبت کردن را بیاموزند.
غرفه‌ی کودک و نوجوان در سالن 24 بزرگ‌ترین پایگاه کانون در نمایشگاه است و در کنار غرفه‌ی دیگری در سالن شبستان در ایام نمایشگاه پذیرای بچه‌ها و خانواده‌های آن‌هاست.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست ‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت 94 در محل مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) تهران، با حضور در 4 بخش، محصولات و خدمات فرهنگی ‌خود را ارایه می‌دهد.