تجدید چاپ 20 رمان کانون

20 عنوان رمان نوجوان امروز در آستانه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رمان‌ها که اولین مرحله چاپ آن‌ها بین سال‌های 1389 تا 1392 بوده است، اکنون به دومین و سومین مرحله چاپ رسیده‌ است.
بر اساس این خبر «الاکلنگ کودکی ماشین‌ هاچی کوچی» محمد رمضانی، «وقت قصه من را صدا کن» محمدرضا یوسفی، «بازگشت پروفسور زالزالک» جمال‌الدین اکرمی، «بازی‌ها و لحظه‌ها» حسن احمدی، «گذر از کوه کبود» محمدعلی علومی، «پیش از بستن چمدان» مینو کریم‌زاده، «عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی» جمشید خانیان، «شناگر» عباس عبدی و «امیرحسین و چراغ جادو» و «صوفی و چراغ جادو» ابراهیم حسن‌بیگی از جمله این رمان‌ها هستند.
همچنین «کرمی که هیولا شد» جعفر توزنده جانی، «جزیره» داریوش عابدی، «توران تور» عباس جهانگیریان، «شاهین‌ها و بشکه باروت» محمدرضا اصلانی، «شکارچی کوسه‌ی کر» عباس عبدی، «آوازهایم برای تو» نورا حق‌پرست، «چشم عقاب» محسن هجری، «پیشگو» حمید نوایی‌لواسانی، «ننه یخی، پسر و تابستان» حمیدرضا نجفی و «اتاق تاریک» محمد بکایی از دیگر رمان‌هایی به شمار می‌روند که تجدید چاپ شده‌اند.
این کتاب‌ها برای گروه سنی د و ه (دوره اول و دوم متوسطه) بازنشر شده است.
با انتشار دوباره این کتاب‌ها مجموع شمارگان هریک از آن‌ها به طور متوسط به 20‌هزار نسخه رسیده است.
گفتنی است این رمان‌ها در فروشگاه‌ها و همچنین غرفه کانون در بخش کودک و نوجوان بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.