حضور مربیان در نمایشگاه کتاب فرصتی برای معرفی کانون به مخاطبان است

مدیرکل کانون استان تهران، حضور مربیان در بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را فرصتی مناسب برای معرفی بیش‌تر این مجموعه‌ی فرهنگی به خانواده‌ها و بچه‌ها دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این مطلب گفت: مربیان کانون استان تهران علاوه بر حضور در بخش جنبی و ارایه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان در بخش فروش محصولات نیز ضمن معرفی و مشاوره‌های لازم به بازدیدکنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از تجربه‌های خود فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را نیز ترویج دهند.
مشاور مدیرعامل کانون هم‌چنین در زمینه عرضه کتاب در تمام طول سال یادآور شد: امروز با توجه به پیشرفت  و در دسترس بودن فن‌آوری‌ها باید تلاش کنیم با استفاده از فرصت‌های موجود در حوزه فضاهای مجازی با خانواده‌ها و مخاطبان ارتباط برقرار کنیم و از طریق این ابزارها به معرفی کتاب و فعالیت‌های کانون بپردازیم.
قمرزاده ارتباط‌های مکاتبه‌ای با علاقه‌مندان به فعالیت‌های ادبی را از دیگر شیوه‌های خوب برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دانست و گفت: این شیوه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال اجرا است و نتایج خوبی نیر به دنبال داشته است.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 4 بخش ناشران عمومی، کودک و نوجوان، ناشران کمک آموزشی و بخش جنبی تا 26 اردیبهشت هر روز 10 صبح تا 20 با عرضه‌ی محصولات و فعالیت‌های خود پذیرای بازدید کنندگان است.