بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب «خاله ‌مرجان و خروس» را پسندیدند

لوح فشرده نمایش «خاله‌ مرجان و خروس» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که به همت مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون به صورت حرفه‌ای فیلم‌برداری و در قالب لوح فشرده ارایه شده ماجرای دو خواهر به نام‌های مرجان و ریحان است که در دو مزرعه در کنار هم زندگی می‌کنند مرجان بسیار پر تلاش و اهل کوشش است اما ریحان نه تنها تلاش نمی‌کند بلکه روزها در خواب است و شب‌ها به خراب کاری در مزرعه مرجان می‌پردازد و ادامه داستان ...
حسین محب‌اهری، مریم کاظمی، مرجان احمدی، سمیه نادری، آنا نمکچیان، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا و حسام کلانتری در نمایش «خاله‌ مرجان و خروس» ایفای نقش می‌کنند.
براساس این خبر این نمایش شاد و آهنگین که با طراحی صحنه و لباس رضا مهدی‌زاده، موسیقی فرید نوایی و طراحی عروسک سهیلا باجلان آماده اجرا شده است ماجراهای جالبی را خلق می‌کند که بسیار برای کودکان آموزنده است.
این نمایش آهنگین پیش از این در دو مرحله در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا شده و مورد استقبال قرار گرفته است.
غرفه‌های عرضه محصولات کانون تا 20 اردیبهشت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.