«مزرعه‌ی گل‌های آفتابگردان» و «لی‌لی‌زی، بیا بازی» به نمایشگاه کتاب رسید

«مزرعه‌ی گل‌های آفتاب‌گردان» و «لی‌لی‌زی، بیا بازی» عنوان تازه‌ترین کتاب‌هایی است از دو نویسنده صاحب‌نام کودک و نوجوان که از سوی انتشارات کانون منتشر و در نمایشگاه کتاب ارایه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «مزرعه‌ی گل‌های آفتابگردان» نوشته احمدرضا احمدی با تصویرگری لیدا طاهری، داستان برادر و خواهری است که بر چهره‌های خود صورتک‌هایی از ماه و خورشید می‌آویزند و از جایگاه آن‌ها به جهان نگاه می‌کنند و ادامه داستان‌...
این‌کتاب با جلد سخت در 48 صفحه رنگی برای گروه سنی «د» و «ه» ( دوره‌های متوسطه) با شمارگان 5 هزار نسخه و با قیمت 5 هزار و پانصد تومان به چاپ رسیده است.
هم‌چنین کتاب «لی‌لی‌زی، بیا بازی» نوشته سوسن طاقدیس از مجموعه کتاب‌های «مرغک» کانون با تصویرگری ساناز شفقی در طرحی جالب منتشر شده است.
 این کتاب به شکل حلزون طراحی شده و داستان حلزونی را روایت می‌کند که تنها و خجالتی است و با هیچ حیوانی رابطه دوستی برقرار نمی‌کند تا این‌که یک روز سر و صدایی به گوشش می‌رسد و وقتی سرش را از صدفش بیرون می‌آورد 2 حیوانی که در حال بازی هستند را می‌بیند و آرزو می‌کند که ای کاش دوستی داشت تا با او بازی کند و ادامه ماجرا...
این کتاب برای گروه سنی «الف» در 16 صفحه رنگی با طرح حلزون با شمارگان 5 هزار نسخه و قیمت 4 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
علاقه‌مندان به کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند تا 20 اردیبهشت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) دیدن کنند.